Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

Lång ledigt med många besök

Av Sara Hoffrén - 16 maj 2015 14:04

I torsdags så va vi på besök hemma hos svärfar lilla med familj. De bide lite grillat lite vin å mitt lilla hjärta fick träffa farfar som gör henne så glad.
I fredags blev de upp tidigt för ett besök på dagis för att sedan hamna hemma hos svärmor där gullet fick se på hönor å kycklingar. Lilla hjärtat försökte härma ljudet som dom gjorde vilket gick så där halv bra . Sen blev de lite kaffe och fika . Där hon fick sitta i farmors knä å gosa lite .
Denna enkla dag kommer mitt gullefjun få träffa sin morfar. Där vi ån så länge inte vet va som kommer att hända denna dagen.

Kyss å smek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hoffrén - 29 maj 2015 22:47

Mitt älskade underbara barn har blivit ganska så sjukt för första gången i sitt liv. Men de ska väl vara första gången för allt. Gör så ont i mamma hjärtat å se henne sån.. Slutet på denna månaden å början på nästa . Lite logiskt dock. Kommer...

Av Sara Hoffrén - 23 maj 2015 13:52

Ligger här och funderar på hur fan allt ska gå ihop, kommer att bli ett jävla kaos.. Men men på något sätt ska de väl gå hoppas jag . Saknar min bebis ???? Som inte är så mycket bebis länge hon börjar bli stor . Hur ska de gå när hon blir tonårig ....

Av Sara Hoffrén - 16 maj 2015 17:10


Bide inget besök hos pappa lilla. Åkte till bästaste bantasant ?? Min bebis blir så glada ?????? ...

Av Sara Hoffrén - 14 maj 2015 17:27

Nu är snart sommaren här. Love it Inte en massa tjocka kläder å de tar fan inte 1 timme å klä på sig innan man kan gå utanför dörren. Massa massa grilla , älskar mat Måste bara säga att en del folk kan man fan inte förstå sig på hur mycket man ...

Av Sara Hoffrén - 9 maj 2015 10:10

Jaha. I vilken ände ska man börja . Min lilla sessa har fyllt 1 år å ska snart börja på dagis. Kan helt ärligt säga att jag är lite nervös för detta. Även att jag vet att de kommer gå hur bra som helst . Jag har även förlovat mig me min underbara äls...

Ovido - Quiz & Flashcards