Alla inlägg under juli 2013

Av Sara Hoffrén - 18 juli 2013 20:23

Du röker och dricker, söker tröstande famn.
Med förbundna ögon snubblar du fram.
Du är just inget, vi är allt.
Ser vi ut som vi bryr oss om ditt liv är kallt.
Drick, rök, snubbla och bli full.
Se till att skaffa ett vettigt knull, bli gravid, få hiv, dö som narkoman.
Det är ingen som bryr sig, du är bara ett barn.
Det som hände idag, ja det hände igår.
Allt som du ser här är allt du får.
Du vaknar för tidigt och somnar försent.
Varför ska vi bry oss, det är så det är ment.
Skrik ock kräla, fall omkull och spy.
Se på ditt liv, vänd sen om och fly.
Fall på knä, be om hjälp, gråt dig igenom dan.
Det är ingen som ser dig, du är bara ett barn.
Du gråter i sömnen och sover på dagen.
I brist på annat vettigt du driver på stan.
Det är ingen som bryr sig du är bara ett barn.
Du står i kylan och kanske du fryser.
Du gråter i tystnad, du har ingen vän.
Snart somnar du sött, vaknar inte igen.

Av Sara Hoffrén - 16 juli 2013 15:03

Som liv och död, som gråt och skratt. Motsatta tillstånd som måste finnas för varandra.
Skillnaden mellan dag och natt är ibland så stor att jag inte orkar mer.
Nattens lugn bländas i dagsljuset.
Kontrasternas lager kräver svåra om byten.

Av Sara Hoffrén - 5 juli 2013 22:08

Underbara älskade semester.
Dock inte så mycket som å värmen som jag hade velat ha.
Första dagarna spenderades hemma lugnt å stillsamt.
Sen blev de en resa ut till Grimstorp tillsammans me min underbara Banta. <3
Under tiden som min älskade underbara fantastiska omtänksamma Göte är i Göteborg på Metaltown.
Trodde aldrig att man kunde sakna en människa så grymt jävla mycket som jag saknar honom <3 <3 <3
Fjösss mösssaaa satans jävlar när han kommer hem igen, hoppa på honom <3 <3 <3
Har så svårt att släppa mina tankar från honom.
Tur jag har min älskade Sandra som hjälper mig komma på andra tankar.
Ojjjj så mycket kärleks förklaringar de bide idag.

Puss å hej gummigrej

Ovido - Quiz & Flashcards