Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Hoffrén - 24 februari 2013 22:32

Så då va de Söndag denna veckan..

Min vecka har varit väldigt lugn å skön..

Söte Göte är på väg in i vårat hem me sina saker, Usch sen kommer arbetet me att städa hans lägenhet innan. Undra vem som åker på att ta den sjukt äckliga golvbrunnen.... Söta Snigge kanske känner sig väldigt taggat på detta ;)


Jag kan ta de lättaste å snabbaste .... Dammsuga Hihihihi..

Så sjukt jävla tråkigt att flyttstäda men jag kan vara snäll å hjälpa till =0)

För att de är sån jag kan vara ibland när jag vill...

Lite så där ge å ta , el va säger du om de Göte <3 =0)




Kyss å smek


Av Sara Hoffrén - 21 februari 2013 18:49

En dag full av äventyr..
Började me att åk till jobbet för lite deligering.
Sen vidare till Göteborg me Marie å Rickard.
Ååååå herre guuuu va kul man kan ha me en kamera i baksätet...
Tur man inte skäms när dom sitter å tittat in från bilen jämte.

Av Sara Hoffrén - 16 februari 2013 16:10

Ja då va vi på lördag igen även denna veckan...
Denna helg består av jobb, jobb, jobb.

Usch jag känner mig inte alls på topp just nu.
Denna veckan slutar skit pisse as dåligt å nästa vecka kommer börja precis lika jävla dåligt...

Man skulle ha en liten grop att försvinna ner i ett tag där man kan ligga i dvala till allt är över.. Typ så där 2 veckor, fan va skönt de skulle vara.

Men men de är bara å leva livet å ta tag i det jobbiga me. Man kommer ju inte ifrån de ..


Näää nu ska jag ta å gömma mig i sängen till denna jävlig dag tar slut så tar vi nästa jävelskap imon.

Satans helvetes äckliga jävla..... Grrrr
Vilken jävla ho*a till vecka ...


Ajjö

Av Sara Hoffrén - 13 februari 2013 19:05

Jag hatar migrän. De är nog fan en av dom värst sakerna man kan få..
Men den enorma lycka som uppstår när man kan lägga sig i totalt mörker me total tystnad. Även om de just nu låter som att mina grannar ska riva ner 4 väggar å slå upp 15 tavlor...

De är dagar som denna man skulle ha personlig assistent som även oxå skulle bära på en så man slapp gå å när jag ändå håller på vi tar en kock å en städerska oxå. Sen vill jag ha ett badkar så man kunde bada me en jävla massa bubblor. Så får vi inte glömma badankan ( näst viktigast) :D

Sen har jag ju blivit moster igen till 2 små söta tvillingar. Gulle nosar små


Kyss å smek

Av Sara Hoffrén - 8 februari 2013 23:01

Då va de fredag kväll..
Dagen började me MYS tillsammans me R ???
Fortsätte me mer mys å massa skrattas tillsammans me Sandra ?
Fick även gjord lite väl behövd ansiktsbehandling på mitt vackra ytre :D

Sitter nu här i Sandras soffa å tittar på män som hatar kvinnor å känner att jag börjar bli lite trött i mina ögonlock.

Imon blir de kalas tillsammans me R:s familj :D


Pözzzz å smek




Av Sara Hoffrén - 8 februari 2013 09:06

Jaha då va de fredag morgon.
Min fredag / lördag kommer att spenderas tillsammans me min älskade Banta Sant :D ?
Igår kom Göte hem igen. Bide lite mys å gos ;) ?
Undra jag va Banta tänkte vi skulle äta idag å imon.
Hon va i affären igår å har inte frågat henne än va hon köpte.
Älskar å bli glatt överraskad :D ;)
Saknar min älskade Banta ??
Efter min vistelse hos Banta så blir de att åka på kalas.
Min söndag tänker jag spendera me att städa lite men kommer nog bli mest latheter... Älskar å vara vuxen när man kan lata HUR mycket man. Absolut ingen som lägger sig i va man gör.. Jävla bra :D :D

Nästa vecka blir de jobb, jobb, jobb ska försöka hinna me ett besök till Ikea oxå. Måste komma lite saker å få lite jävla ordning i min garderob. Börjar bli lite små trött på att mina kläder ligger på golvet i garderoben...

Glömde även skriva me i onsdags att jag råka visst handla lite kläder på nätet. Ibland är de för jävla bra å smidigt.



Pözzzz å smek

Av Sara Hoffrén - 6 februari 2013 22:03

Då va de onsdag. Dagen har rullat på i en jämn fart . Blev en tripp bort till Konsum tillsammans me Snigge.
Skönt å komma ut men denna jävla snö. Jag KRÄKS !!!
Blev till att tvätta å fixa till i min LILLA garderob. Men nu kommer ju de tråkiga me att vika ihop skiten, BLÄ.
Varför börjar man alltid fundera på va man ska göra i helgen i början på veckan. Kan de vara för att man tror att veckan går fortare då, Hmmm kanske.
Ja denna dagen har jag spenderat i min one fis. Så sjukt jävla skönt.

Pözzzz å hey

Av Sara Hoffrén - 6 februari 2013 00:12

Ligger här i sängen denna enkla söndag å funderar på allt mellan himmel å jord . Mycket tankar å funderingar på framtiden, livet i störst allmänhet. Hur bra en del har de å hur sjukt jävla dåligt andra har de. På många olika sätt .
Att de finns så många människor som "bryr sig". Men bakom ryggen säger dom så jävla mycket skit om dig . Saker som dom ALDRIG kommer stå för el skyller på någon annan. Sen finns de dom som verkligen bryr sig på riktigt. Dom är få men dom finns där.
Å du vet att dom finns alltid där för dig när du behöver dom. Ställer upp för dig i alla väder. Älskar dig för den du är.
Ja de va lite för denna gången.


Pözzzz å hey

Ovido - Quiz & Flashcards