Direktlänk till inlägg 28 maj 2014

förvirrad å sviken

Av Sara Hoffrén - 28 maj 2014 05:46

Detta kommer inte att bli ett långt inlägg men de skiter jag i behöver mest bara få ur mig de....

Känner mig sååå sjukt sviken å övergiven.. Varför kan jag inte få vara mig själv så som jag är.... Nääää då är jag deprimerad å skulle inte klara av att ta hand om mitt barn.

JAG mår inte dåligt, visst jag blir frusterad över den lilla sömnen man får. Men jag har valt detta själv. Visste att mitt barn skulle ta upp mycket tid. Det gör inte ett skit. Gör allt för min ängel.

Pözzz å ajjööö.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hoffrén - 29 maj 2015 22:47

Mitt älskade underbara barn har blivit ganska så sjukt för första gången i sitt liv. Men de ska väl vara första gången för allt. Gör så ont i mamma hjärtat å se henne sån.. Slutet på denna månaden å början på nästa . Lite logiskt dock. Kommer...

Av Sara Hoffrén - 23 maj 2015 13:52

Ligger här och funderar på hur fan allt ska gå ihop, kommer att bli ett jävla kaos.. Men men på något sätt ska de väl gå hoppas jag . Saknar min bebis ???? Som inte är så mycket bebis länge hon börjar bli stor . Hur ska de gå när hon blir tonårig ....

Av Sara Hoffrén - 16 maj 2015 17:10


Bide inget besök hos pappa lilla. Åkte till bästaste bantasant ?? Min bebis blir så glada ?????? ...

Av Sara Hoffrén - 16 maj 2015 14:04


I torsdags så va vi på besök hemma hos svärfar lilla med familj. De bide lite grillat lite vin å mitt lilla hjärta fick träffa farfar som gör henne så glad. I fredags blev de upp tidigt för ett besök på dagis för att sedan hamna hemma hos svärmor d...

Av Sara Hoffrén - 14 maj 2015 17:27

Nu är snart sommaren här. Love it Inte en massa tjocka kläder å de tar fan inte 1 timme å klä på sig innan man kan gå utanför dörren. Massa massa grilla , älskar mat Måste bara säga att en del folk kan man fan inte förstå sig på hur mycket man ...

Ovido - Quiz & Flashcards