Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Hoffrén - 12 januari 2012 21:30

Idag blev det ett besök hos frissan för att fixa till mitt fågelbo.. Det blev lite kortare än innan å lika blont. Trivs förbannat bra med kort hår.. Alltid lika skönt att få det fixat å man känner sig väldigt snygg när man är klar.



Imon blir det jobb till halv 1 sedan gå till bergmans å boka soffan, när jag är klar där blir det att gå till chefen för ett lönesamtal.

Blir att städa å flytta runt på möbler hela helgen för att få plats med den nya soffan hoppas bara att dom kan komma på söndag eller måndag, för att lämna soffan. "tar ju hem leverans, ingår i priset".


Det va allt för denna gången =0)


Puzz å hej  


Av Sara Hoffrén - 11 januari 2012 14:34

Du har mitt hjärta i din hand, va rädd om det så det inte går sönder.

Ett trasigt hjärta går aldrig att laga.. !



Lite glada grejer. Min kärlek å jag vi ska bli gudföräldrar till en lite flicka.

Jag har börjar i skolan för att bli undersköterska. Min söta kusin har oxå börjat skolan i samma klass som mig. 

Våran lägenhet är snart som jag vill ha den. Köket är klart, hallen är klar, ny säng har vi köpt. Vi måste bara bestämma oss klar för vilken soffa vi vill ha. Hittade en på mio men det skulle ta minst 2 månader att få den. Så det får bli någon annan har ingen lust att vänta så länge på en soffa. 



Över till något annat.

Att så många människor kan orka lägga såååå mycket energi  på en person... En person som alla i min krets vet hur hon/han är. De ända jag tänker på är att det blir bra för alla som är inblandade. 

Många kommer säkert att veta vem jag menar med detta. Om det nu skulle vara så, så behöver du/ni inte skriva några namn. Tycker inte det behöver bli person angrepp.








Ovido - Quiz & Flashcards