Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Hoffrén - 25 juni 2013 18:51

Ja en vecka knappt till semester men känner inte så jävla mycket glädje över de. Känns som jag lika vän hade kunnat jobba hela sommaren å ta semestern någon annan gång. Brukar man inte vara glad å känna att de ska bli skönt me semester. Känner mest ångest av att vara ledig. Satans jävla helvete. Jaja glädjen över att vara ledig kanske kommer om jag har tur. Vill absolut inte gå hela semestern å känna så här !!!!
Såå blev de en massa gnäll idag me !!!!

Puss å hej gummigrej

Av Sara Hoffrén - 24 juni 2013 21:47

Denna jävla buss strejk kommer att förstöra lite för min ekonomi.
Resan hem å till jobbet kommer ju fan göra att jobb dagen imon inte ger ut så jävla mycket i slut ändan.
Fan detta kommer bli en jävligt dyr arbetsvecka..
Såå nu har jag fått gnälla av mig lite för denna gången.

Puss å hej.

Mmm

Av Sara Hoffrén - 23 juni 2013 19:33

Ja livet flyter på lugnt å stilla.
För tillfället händer de inte så jävla mycket...
Hade trevligt midsommar.. Började dagen med lite träning . Goo mat å trevligt sällskap.
För övrigt en lugn helg.
Snart är de semester :D va ska man hitta på då tro. Jaja de märker jag, en dag i taget, en timme åt gången. Så ska nog denna semester flyta på smidigt utan allt för mycket farthinder.

Ovido - Quiz & Flashcards