Alla inlägg under september 2009

Av Sara Hoffrén - 29 september 2009 07:45

Jag å min älskade har ju tittat på hus nu i typ 6 månader el något sånt, men har ju inte kommit någonstans me de.. Men nu kommer de förhoppningsvis att bli ändring på de.. Vi har ju börjat att titta på hus nu på riktigt innan va de bara för att titta lite va som finns å hur mycke de kostar... De är ju svårt å säga för den delen me ränta å amotering såna saker. Men bara man inte behöver ta så jävla mycke i lån så löser ju sig de oxå.. Men vi har ju hittat 2 hus som va har fastnat för , måste bestämma vilket av dom.. Har ju inte råd att köpa båda 2. Nog om de nu får se va som händer....  Men men Idag blir de lite räkningar, ringa mäklare, åka på visning kanske till och med 2, tvätta klar våra kläder och börja packa.. sen är denna dagen slut när ja är klar me alla mina saker att göra.. Hoppas hoppas hoppas Skrattande Alla mina vänner får ha de bäst



Puzz å hej 

Av Sara Hoffrén - 20 september 2009 19:41

Min helj började me att jag jobba i lördags till 18:00.. Fick sminka mig på jobbat när det fanns tid till det stax innan jag gick hem.. Sen kom älskling och hämtade mig väl hemma var det bara att byta kläder sen in till stan. Älskling hade bestämt att vi skulle gå till Jensen´s på middag. Det va jätte myssigt men servicen va inte den bästa denna gången.(dom hade jätte mycket att göra). Vi fick sitta i typ en kvart innan vi fick beställa va vi skulle ha men sen flött maten fram på rullande band. Båda två beställde 3 rätters middag. När notan var betalad (av älskling) så gick vi vidare till bion, som jag inte visste vilken de va innan vi var där. De blev BECK - I stormens öga. Jätte bra precis så som en Beck film ska vara och Gunvald Larsson  lika bra som alltid.. Söndagen blev inte lika romantisk åkte hem till älsklings mormor å morfar sen hem för att starta tvätten. Vid halv 4 kom stora syster och lilla syster och dom 3 barnen.. Alltid lika trevligt att få träffa mina systar, barnen me.. Detta va min spännande helj. Hoppas att mina vänner har haft en bra helj.



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 18 september 2009 11:33

Då va de fredag å denna veckan har gått. Min vecka har beståt av lite arbete och även oxå ett socialt liv.. Försökte slinga mitt hår mörk brunt men de gick inte så bra mitt hår är för lent så färgen fäster inte så bra. Så me andra ord kunde jag låtit bli att göra de för de är typ samma färg som min vanliga... Men men får väl ta röd färg nästa gång, jätte fint el inte. Näää min kanske skulle pröva på blonda slingor och göra dom hos en frissör.. Då kanske de stannar kvar och syns me Skrattande de löser sig alltid.. Nog skrivet om de. Va ska man hitta på i heljen då men än jobba??? Nu måste jag sluta innan mitt batteri dör på dator..



Puzz å hej..

Av Sara Hoffrén - 11 september 2009 23:03

Funderar på om jag ska läsa till personligassistent så jag kan få ett fast arbete någonstans.. Blir så trött på de svenska samhället.. För att få en fast anställning så MÅSTE du ha en utbildning på högskola de räcker inte me gymnasiet... Man behöver inte läsa i typ 3-4 år till för att bli personligassistent de räcker me ett år å sen tycker jag ju om att jobba me människor.. Mmmm de får de bli ;0) . Ett fast jobb en större lön JIPPI. Men men nu ska jag vara social me mina vänner som är här å hälsar på.... Hihihihihihihi.. Ha de bäst mina vänner hörs snart



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 10 september 2009 07:59

Varför ska karlar vara så jävla irriterande för..

Någon gång kan dom väl förstå va man medan å hur man menar...

På något sätt ska jag få honom att förstå.

5 år är lång tid av våra liv hoppas hoppas att de håller minst 5 år till ;0)

Jaha jag hoppas hoppas hoppas att systra mii kommer upp i dag skulle vilja prata me henne..

Då kan vi äta middag ihop, trevligt trevligt  Tungan ute

Annars får jag väl laga till någon middag till mig själv å äppelpaj me en massa vaniljsås till efterrätt MMMMM va gott.

Kanske bjuda min vän att komma hit el träffas på stan, blir galen av att sitta hemma själv..

Jaja får väl se va som händer me denna dagen. Ha de bäst alla mina vänner.



Puzz å hej 


Av Sara Hoffrén - 8 september 2009 15:26

Nu var de länge sen jag skrev något här.. Men jag har inte haft så mycke tid att sitta framför datorn, får försöka ta mig lite mer tid till de... Jaha vad har hänt den senaste tiden då??? Min söta kusin växer om magen, min underbara vän ska snart föda... Men me min mage händer de inte ett skit !!! Mitt liv går bra ändå men de skulle vara mysigt me en liten ;). De kommer någon gång bara så ni vet det.. Nog om barn å gravida !!!!!  Funderar på om jag å älsk ska gå på bio i heljen någon rolig eller skräck.. Nähe nu har jag inte tid att sitta här mer måste börja me maten så får älsk fortsätta me din när han kommer hem ;0)... Ha de bäst



Puzz å hej

Ovido - Quiz & Flashcards