Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Hoffrén - 27 juli 2012 23:03

Jaha då va de inte så många dagar kvar innan flytten börjar å allt stök runt om kring...

Fy fan va de är mycket att gör innan man flyttar som man inte riktigt tänker på.

Så enkelt som posten, Å detta jävla skatteverket dom bara ska stöka me mig å minst 20 min vänte tid för att få prata me ett jävla ägg som ändå inte kan ge något svar på ett jävla skit..

Men men snart så behöver jag inte bråka mer me dom om flytten bara allt annat..


Har även kommit på att Ikea är ganska sååååå världelösa ibland. Hur jävla svårt kan de vara att köra ut en jävla soffa när man ändå ska ta sängen.. Nää de kan ju vara jobbigt att behöva göra extra arbete..


Nähe jag har inte såå jävla mycket mer att skriva idag mer än att jag känner mig som en jätte enorm BF idag..



Av Sara Hoffrén - 26 juli 2012 00:27

Nu va de väldigt väldigt länge sedan jag var här inne å skrev något..


Men så här är läget nu : Sara har blivit singel. Allt har sina för å nackdelar

Har mått skit men de blir bara bättre å bättre. Nu har de gått ett tag å hela jag har smällt de som hände.


Men nu är de semester å solen tittar fram, ibland lyser den me sin frånvaro . Inte alltid så poppis man vill ju helst ha sol under hela sin semester, men men man kan inte alltid få som man vill.  Bara denna veckan å nästa kvar sen är semestern slut å åter till arbetet..

Samtidigt som det kan vara skönt att komma tillbaka till vardagen å till mina underbara kollegor så är de samtidigt skönt att inte behöva tänka på jobbet..


Nästa vecka kommer mest att bestå av att flytta till min lägenhet å jag hoppas att jag kommer hinna få ordning på allt i den innan jag börjar jobba igen, Jag har ju min Sandra som kommer att bo me mig dom första dagarna för att hjälpa mig få upp alla sakerna...  Jag längtar efter att få flytta till min 3:a..


Ovido - Quiz & Flashcards