Alla inlägg under maj 2010

Av Sara Hoffrén - 29 maj 2010 20:36

Hem kommer från Stockholm.

Var på Maskinexpo. Inte de roligaste jag varit på i mitt liv men de gick.

På kvällskvisten gick vi till en kina restaurang. Stark mat men god. Dom som jobbade där va inte dom smartaste på vår jord..

Somnade vid 21:30 sovit gott men har lite ont i min nacke..



Lördag.. Vaknade tog hissen från 18:de våningen till entren åt en jätte god frukost. Sen blev de att åka ner för landet ( hemåt). Stannade i Norrköping och Linköping på vägen. De tog lite mer än 5 timmar att åka hem.. men men hem kom vi..  Har vi hittat på de.

Men Stockholm är ingen stan för oss.


Imorgon blir de en sväng till A6 titta var man kan hitta för något..

Ska åka dit me min söta vän...


Ha de bäst

Puzz å hej


Av Sara Hoffrén - 27 maj 2010 11:00

 Var ska man börja....

Är ledig från jobbet i dag. Har ett par lediga dagar denna vecka.

Skönt att vara ledig nu. Har jobbat varje dag i 8 dagar.

Men jag ska vara glad att jag har ett jobb.

De är rätt många som är arbetslösa.


Renovering snart helt klart i våran hall, ska bli såååå skönt å de kommer bli sååå bra...

Tittar på hus men de är så jävla svårt å hitta ett som passar på alla sätt å inte är för dyrt men de kommer ett till oss me tids nog. Måste bara ha lite tålamod eller en jävla massa..


Imon blir de en tripp till våran huvudstad "Stockholm" stannar där till lördag kväll eller något sånt.

Ska bli skönt att komma i väg lite. Men i dag ska vi hem till svärmor å städa hennes bil ( vi ska åka me den upp).

Jag ska även ta å städa lite innan min gubbe kommer hem å  så jag slipper komma hem till ett hem som ser ut som FAN..

Sen funderade vi på om vi skulle åka till Gränna å hälsa på min familj lite, de är ju inte så lång från svärmor till Gränna.

Ska shoppa lite å gå på maskin mässa inte så jävla roligt men va gör man inte för sin Gubbe...   


Men men bäst att jag börjar städa innan klocka blir fyra å habibi kommer hem.


Ha de bäst Puzz å hej 


  

Ovido - Quiz & Flashcards