Alla inlägg under november 2009

Av Sara Hoffrén - 22 november 2009 19:13

Tänker börja me att säga förlåt för att de har tagit så lång tid igen....

Mina kära vänner har nu fått sitt barn... Sååååå söttt.  Tungan ute

Har även tagit vaccinet nu.. Känner mig så duktig =0)... Men jävla va ont de gjorde i armen dagen efter och ett par dagar till.. fy fan va mycket myter de finns om vaccinet.. Tro INTE på dom.. Även om de är många som gör de.

Systra mii har nu renoverat och flyttat in i sitt hus... Är jätte glad för din skull. Flört

Träffade lilla systra mii förra heljen.. Mina systrar älskar er sååå.Skäms

Min hall kommer jag inte så långt me.. Har fastnat får nog vara me i arga snickaren snart om jag inte skärper mig.

Måste måste ta mig i kragen.Skrikandes

Men men nu får de vara bra för denna gången.

Kommer tillbaka men kan inte säga när.


Ha de bäst alla mina vänner och var rädda om er.




Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 2 november 2009 20:18

Mitt kök är nu klart.. JIPPI JIPPI JIPPI :). De är så skönt. Min älskling har lagt ner så mycket tid på köket, för att få de klart. Så nu är de dax för mig att börja med nästa, måla min hall. Den kommer bli såååå fin. Skulle vilja byta skostället och hatthyllan oxå. När jag ändå håller på.. Jag har jobbat 8 dagar i sträck nu men är ledig imon. Nästa helj ska vi gå ut. Ska bli såååååå kul...

Nu är de snart jul.. fyfyfy men mysigt oxå. De är så mycket stök runt jul.

Nu orkar jag inte skriva mer.. Måste gå å sova.



Puzz å hej

Ovido - Quiz & Flashcards