Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara Hoffrén - 23 oktober 2009 22:10

Denna vecka går mot sitt slut å vårat kök är snart klart.Älskling har jobbat så mycke me de..

Vårat kakel sitter på sin plats våran nya fina bänkskiva sitter som den ska..

Ska bara få upp den nya fläkten å dra en ny el sladd till den oxå för sladden från fläkten är för kort..

Jag har jobbat denna vecka min Älskling har varit ledig hela veckan för att ta hand om köket..

Men nästa vecka ska han inte vara ledig..

Hoppas hoppas att vårat kök blir klart i heljen. Vill få lita ordning å reda i mitt hem nu.. Blir galen när de ser ut som 7 svåra år..

Men men nog om köket. Kommer ni ihåg han som jag skrev att min syster hade träffat i Turkiet.. Han kommer till Sverige i November. Ska bli roligt att träffa honom igen, en rolig prick de. Nu orkar ja inte sitta här mer. Ha de bäst


Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 20 oktober 2009 16:05

Fan va de skulle vara gott me lite husmanskost.. Men  snart mycket snart kan jag börja använda mitt fina fina kök.. Guuu va de ska bli bli skön å få de klart. Jag vet inte vilken av alla mat rätter jag ska göra först. Är sugen på så jävla många olika nu. Men men min älskling är rätt bra å ha ibland, han har ju gjort allt jobb.. Skulle inte ha tålamod å hålle på me de.. För min del ska de vara klart på en dag.. Mer spännande än så har jag inte nu. Jag vet va jag vill ha å äta idag eller är jävligt sugen på. Grekisk mat grillspett, kött tillagat på alla möjliga sätt. Potatisgratäng, eller ja potatis på alla sätt.. Men allt är ju tillagat på Grekiskt viss.. MMMMMM va gott, vill ha nu nu nu. Näää nu får de vara nog om mat.. Skulle vilja åka till ullared nu snart men de måste ju finnas tid och pengar till de. Får väl råna en bank eller två. Nähe mina vänner nu får de räcka för denna gång men kanskse skriver mer sen. Annars hörs vi imon...



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 18 oktober 2009 15:37

Först vill jag bara säga att de va inte meningen att de skulle bli såååå här lång tud innan jag skrev nästa gång..

Men får väl berätta så gått de går om vad som har hänt.. Först så har jag fått ett till jobb som ledsagare, trivs jätte bra ;0). Har jobbat där i typ 3 veckor nu. Sen föra veckan så var jag utomlands me min mor, systra miii (båda 2).. Vi var i Turkiet (Alanya) en vecka.. Min favvo mat nu är Dönner kebab hihihihi... Lila systra mii träffade en turk väldigt trevligt å väldigt respektful men men de blir nog inget mer me de än en semester flört..  Lite synd tror att min syster blev lite förtjust i honom.. Vem vet hur många turister han träffar på ett halv år, ett år.. Men jag blir inte klok på honom. Han kan ju faktiskt mena allvar me min syster. Jag vet inte om hon har hört något från honom.. För dom byte mail adress och tele nr. Får väl luska ut om hon har hört något.. När jag var i Turkiet började min söta underbara lite jobbiga kärlek att renovera mitt kök, såg ut som 7 svåra år när jag kom hem.. Men nu ska vi bara sätta på kakel å sen är de bara för min kärlek att börja städa HELA lägenheten för de ligger fint fint slipdamm överalt.. Underbarat eller inte. Men men nu har jag skrivit ett par rader till mina läsare...


Puzz å kram

Ovido - Quiz & Flashcards