Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara Hoffrén - 28 augusti 2009 12:47

Då har man varit hemma hela denna veckan.. Inte jätte roligt men tiden har ju inte stått helt stilla.. Men nästa vecka blir de att jobba JIPPI. Guuu va skönt Blir galen av att gå hemma hela dagarna.. Får väl ta dagarna som dom kommer i heljen å inte stressa el liknande.. Hoppas att alla får en jätte jätte bra helj å att ni har haft en bra vecka..



Puzz å hej 

Av Sara Hoffrén - 20 augusti 2009 09:43

Kan ju börja me å säga att de bara är en vecka kvar till lönen kommer. men de blir inte så mycke pengar i kassan denna månaden... Men i September då kommer de en väldigt bra lön. Jaha va ska man hitta på en dag som denna??? Kanske titta va min kusin vitamin ska hitta på idag ;). De va jätte längesen vi träffades ha inte sett henne på typ 1 månad el nåt. Skulle igentligen behöva städa men är lite trött på att vara städeska hemma me jämna mellan rum. Får ju vara de på jobbet ändå så de räcker å blir över... Hur får man en karl till att städa?? El bara att dom åtminstone ska se att de är skitigt å äkligt? El är de kanske så att jag kräver för mycket av honom?? Jaja gnäll gnäll nu får de vara nog me de... Ska gå å lägga mig i sängen en stund me en film å lite frukost kanske slumra till en stund. Har ju jobbat natt idag me..


Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 11 augusti 2009 16:45

Nu var det ett tag sen jag skrev något här... Finns inte så mycket tid till det mitt liv nu består enbart av att jobba jobba. Men jag kan säga att jag är jävligt glad å nöjd ändå. I september blir det till att gå till frissan å gå å fixa till mina naglar.. Kanske förlänga dom en bit hihihi. Va ska man hitta på till min älskade kommer hem från jobbet då?? Kanske laga mat (till mig).

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället har inte hänt något.. Jooo de har de visst min söta rara kusin är gravid ;)) JIPPI



Puzzå hej. 

Ovido - Quiz & Flashcards