Alla inlägg under januari 2010

Av Sara Hoffrén - 9 januari 2010 21:36

I går blev de jobb och eb lång promenad ute i kylan.. De va rätt så skönt. När babe var färdig hos tandläkaren åkte vi till våra vänner drack lite kaffe gosade me barnet... Underbara barn :). I dag blev de att åka till Nässjö me svärmors bil.. Va hemma vid 6 då va de dax för lite mat blev väldigt smidig mat idag.. Imorgon blir de att stor städa i vårat lilla hem ser ut som fan.. Men men har inget mar att skriva i dag..



Puzz å Hej 

Av Sara Hoffrén - 7 januari 2010 16:17

Nu börjar livet som vanligt igen för alla.. Skolorna börjar alla går tillbaka till sina jobb som vanligt .. Rätt skönt tycker jag om bara denna jävla snö kunde sluta att falla ner nu och bara försvinna utan en massa slask.. Men de lär ju inte hända. Undra hur mycker snö de kommer vara när denna veckan hittar sitt slut. Sitter å väntar på att babe ska komma hem så vi kan äta lite..  Har inte så mycket att skriva i dag.. Kanske finns mer på lager imon.. Ha de bäst


Puss å hej

Av Sara Hoffrén - 5 januari 2010 19:50

Nu är de ett nytt år och nya möjligheter.. Hoppas att detta året kommer att ge mig det jag vill ha och ska ha.. Nyårafton spenderade jag och babe hos min syster me hennes man och deras 3 barn och några fler.. Vi åt en 3 rättersmiddag va jätte gott blev riktigt mätt. Åkte hem tidigt på fredag eftermiddag. Väl hemma satt vi å tittade lite på tv blev tidigt i säng för jag skulle jobba på lördagen. Sen på lördag kväll gick vi på middag me babes mor, far, bröder och babes mormor å morfar. Åt på soya såååå gott men smakarde så kostarde. Ibland behöver man unna sig lite extra ... Men nu är allt me julen över. Måste bara börja städa ut julen också från mitt hem får ta de på fredag om jag är ledig då.. Nu ska jag vara social me min babe. Ha de bäst va rädda om er




Puzz å hej    

Ovido - Quiz & Flashcards