Alla inlägg under juli 2009

Av Sara Hoffrén - 29 juli 2009 15:26

Måndagen började me en tur upp till stadsparken me sandra å Wilma.. Wilma tyckte att fåren va jätte söta . Gick knappt å få henne gå där ifrån fick typ släppa henne. Sen på lekparken ville hon inte vara alls när vi väl gick förbi där så fastnade hon där me. För de va ju faktiskt roligt på den lekparken..  Restan av denna vecka består av att jobba, jobba.. Måste stor handla någon dag denna veckan. Vilken dag ska jag hinna me de då???

De blir en del nätter denna månaden.. Pengar underbara pengar ;)

Vill ha semester igen åka utomlands me min älskade underbara ..

Min helj denna vecken består oxå av jobb så de blir en kritvit helj.

Varför tar fel folk till sig de man skriver för?????????

De får man väl fortsätta klura på. Kommer alltid på svaret någon gång..

 Tycker de är så söt me alla gravida som man ser på stan me sina stora magar. De ser så mysigt ut.. Men men min tid för de kommer oxå..



Puzz å hej  




  

Av Sara Hoffrén - 23 juli 2009 13:35

Då var man tillbaka i den vanliga vardagen. Inte så jätte roligt alla gånger men man kan ju inte slappa hela tiden... Då va man tillbaka på jobbat efter 2 underbara veckor ihop me min underbara prins ;) Nu är de bara å jobba på till vinter kommer då blir det lite ledighet... Vi prövade även på våran vattenpipa igår de va rätt trevligt men man skulle sitta under en bar himel i sol nedgången.. De hade varit grejor de men de fick duga å sitta på min lilla balkong i blåsten. Jaha ska man hitta på i heljen då??? Vill ju inte bara sitta hemma å glo de är rätt surt.. Just de ja systra mii skulle kanske komma förbi JIPPI ;).. Men de tar ju inte hela heljen får väl se va vi hittar på. De löser sig sa han som sket i vasken.. Kanske ta bilen å bara åka så får vi se va vi hamnar någonstans i Sveriges avlånga land.


VILL BARA SÄGA EN SAK: HON FAN ORKAN HON HÅLLA PÅ HELA JÄVLA TIDEN.. DU ÄR INTE VÄRD ETT SKIT SJÄLV Å TROR ATT DET BARA ÄR DIG DET ÄR SYND OM HELA TIDEN. MEN OM DU SKULLE BETALA FÖR DIG ÖVERALT SÅ KANSKA BARA KANSKE DITT LILLA LIV SKULLE SE LITE BÄTTRE UT



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 17 juli 2009 13:34

Då va de bara denna heljen kvar på semestern sen är de bara å jobba å jobba fult ös medvetslös.. Skulle varit lite skönt å ha en vecka till på rhodos. Men jag skiter inte pengar nu heller.. Va ska man göra i heljen då?? Ta en sup el två kanske ta vara på dom sista dagarna. Vädret kommer säkert att vara skit så man får sitta inne hela heljen de gör jag inte. Satans Sverige på å regna. Men men hoppas systra mii kommer hem snart så vi kan åka till max å köpa chillicheese.. Bara jag å hon. Men du skulle vara trevligt å träffa min söta Sanne har ju inte träffat henne på hur länge som helst får  försöka träffa henne i heljen.. Så får vi se när jag träffar systra mii de är aldrig lätt å veta var hon är. Ha de bäst alla



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 16 juli 2009 21:50

Jaha. Då har man en ny mobil nu då.. De va fan dax för de nu.. Den andra levde sitt eget liv.. Ska bara lära mig hur den nya fungerar men de ska väl gå de oxå. ;)



Puzz å hej

Av Sara Hoffrén - 13 juli 2009 20:24

Jaha då va man hemma igen efter 1 vecka på Rhodos. Har haft de så jävla bra bara jag å min älskling ;). De blev en hel del å gå runt på stan å titta på va man kunde fynda. Fanns inte så mycke som passade mig i smaken men många krydd affärer för dom som tycker om å köpa det... Har även tittat på lite antika byggnader ( lite fint va de å mysigt). God mat hade dom där oxå å jävligt goda drinkar. Ville man köpa alkohol på flaska typ ta me sig till sverige så va de hyfsat biligt. Köpte mä en del hem. Kommer sätta in en bild på en va drinkarna vi drack den va stor å jävla god men farlig. På dom flesta ställerna pratade dom även svenska.. Lite bra va de.  De mesta som ön består av är branta backar å trappor till förbannelse. Man får mycket motion å man går ner lite i vikt oxå de gillar jag.. Hotelet inte jätte super men de fungerade skulle bara sova där. Sängarna va hårda som satan fjädringen stack upp i alla kroppsdelar å kuden va platt. Men ett jätte fint badrum ett litet kök hade vi oxå men de bliv inte så mycke mat lagad där. Vi var hemma i dag på morgonen vid typ kvart över 5 då va de till att sova i min underbara säng .  Men slår man ut resan på de stora hela så vad en bra, mysig å trevlig.. Köpte ett par Jätte fina tofler där nere men var tvungen att slänga dom när jag kom hem för dom var så söndergångna fanns ingen sula kvar på dom. Efter typ 4 dagar men dom va sköna.. 



Puzz å hej

Ovido - Quiz & Flashcards