Alla inlägg under december 2009

Av Sara Hoffrén - 29 december 2009 10:39

Nu är julafton å alla andra dagar som har me julen att göra över.. Nu kommer snart nyår och då ska vi ner till mig syster å umgås lite..Sen försvinner denna snö, Guuu va skönt.. Sen kommer våren efter det kommer den bästa årstiden på hela året sommar sommar sommar.. Sol och värme :), de gillar jag..  

Tänk att man kan bli på nytt kär i någon man har varit tillsammans me i 5 år.. De är en så skön känsla ;0) Älskar min babe såååååå mycket.. Är så lycklig me honom. Snart ska vi förhoppningsvis köpa ett hus bilda en familj.. Men innan vi kan införskaffa ett hus måste de finnas pengar till det å vi måste bestämma oss för var vi vill bo..  Men men

Hoppas att alla mina nära och kära har haft en bra jul och ett bra år.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år.



Puzz å hej    

Av Sara Hoffrén - 22 december 2009 21:59

Julafton snart alla julklappat klara.. Julgardinerna uppe blir ingen gran i år skiter i den.. Blir dagar me mina nära och kära.. Man ska ta vara på dom för livet kan ta slut lyckan kan ta slut.. Men men ingen sorg ingen saknad.. Bara glatt glatt glatt.. De blir så fint å mysigt me snö men de får inte bli för mycket av de... De blir så jävla kallt.. Brrrrrr  Men men  Snart är jag jul ledig ett tag      Orkar inte sitta vid datorn mer .. Dax för att hitta sängen.. Ha de bäst å va rädda om er i jul..



Puzz å hej 

Av Sara Hoffrén - 22 december 2009 07:43

Snart är de jul.. Då blir de en massa god mat å julklappar.. Slipper åka om kring som en sate i år, ska vara hemma hos Älskilngs mormor å morfar hela dagen. Sedan hem till Älsklings föräldrar byta julklappar me dom och hans bror.. Sen på juldagen ska vi åka ner till systra mii me pappa, styv mor och Bror me flickvän.. Ska förbi min mor oxå lämna julklapp till henne.. Får se hur länge  vi stannar där nere.. Det vet vi aldrig förens efter..

Jaha nu har jag inte tid att sitta här mer, måste klä på mig för att sen åka till jobbet...  Ha de bäst



Puzz å hej 

Av Sara Hoffrén - 1 december 2009 09:47

Idag är de första december och lite mer än 1 vecka kvar till min födelsedag  , 23 dagar kvar till julafton sen kommer nyår.. Julen är trevlig och mysig  .. Man får träffa nära och kära som man annars kanske inte träffar på hela året eller oxå såna man träffar i bland... Sen börjar livet på ett nytt år, får se hur många misstag och fel man gör 2010. Hur många man gör glad och lycklig .. Måste köpa färdigt alla julklappar innan tiden tar slut, de är ju ett par stycken vi behöver köpa. Måste kanske sätta på alla julstakar och jul belysning. Eller så får dom vänta till nästa helj. Gardiner och tomtar får vänta ett bra tag till. Dom åker kanske upp heljen innan julafton.. Något jag skulle vilja är att träffa mina söta kusin vitamin. De va jätte länge sen vi träffades men jag har inte hur mycke tid som helst måste ju få mitt hem helt klart innan julafton. De blir ett maraton. De va allt för denna gången.. Ha de bäst

 

 

Puzz å hej  

Ovido - Quiz & Flashcards